onsdag den 19. april 2017

Coatigan a la Høstjakken

Den var til mig - men nu flytter den alligevel hjemmefra.
Jeg syntes ikke den helt var blevet lang nok, så jeg skyndte mig at bestille mere mohair hos Garnudsalg..... i mellemtiden fik jeg startet på noget andet.
Men så fik jeg lige lokket Conni til at prøve den her i påsken. Og da jeg alligevel skulle lave ændringer på den, og farven bare lige klæder hende bedre end mig, ja, så blev den til Conni.

Nu er den tilpasset hendes mål og har den fået perlestrik som afslutning, og jeg er meget mere tilfreds.

Faktisk er den blevet ret flot, synes jeg.



Afslutningen med perlestrik gør noget rigtig fint ved den måde den falder på. Ved ærmerne ser den mere færdig ud, og bagpå lægger den sig fint ind under numsen.


Der er mere om garnvalg og opstart af trøjen her.

Nu er jeg bare spændt på at se den på!

Hav en dejlig dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...