søndag den 14. maj 2017

Delightful Waves fra Drops Design

Det er blevet rigtig flot, og kæmpe stort.
Jeg er meget tilfreds - 
Garnet er lækkert blødt 100% merinould fra Italien, købt privat på Facebook. Der er masser af varme i det, og farveskiftene er smukke og mere harmoniske end jeg havde regnet med. 


Varmt stort tørklæde over sommerjakken?

Sådan bruger jeg som regel mine sjaler....

Og sådan ser det ud bagfra, når jeg har det på.

En anden mulighed

Og den helt klassiske :-)

Det er altid lidt kedeligt at strikke det samme mønster igen og igen, men her kommer farver og garn bestemt til sin ret, i alt det trivielle. 
Opskriften er Drops nr. 160-30.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...