onsdag den 30. august 2017

Miller's Daughter

Miller's Daughter faldt jeg for, da jeg igen igen sad og surfede på Ravelry.com. Opskriften er af Melanie Berg, som har lavet de smukkeste kreationer - bl.a. også  Rheinlust, som jeg skriver om her

Dette sjal er lavet i to  kvaliteter Lace: Grå og Bordeux Drops Lace til 48, 00kr for 50g og den flerfarvede Manos del Uruguay Lace til 185kr for 50g. Prisen afspejler helt sikkert kvaliteten, Manos' udgave er vildt lækker - luksus som jeg er helt pjattet med. 







Farverne er mere tydeligt her - og jeg tænker det også er tydeligt at se forskellen i kvaliteten. De to garner fra Drops har ikke samme fluffy udseende, og kender du dem, ved du at de faktisk er ret bløde og lækre - derfor er Manos del Uruguay Lace også bare luksus, fordi det er endnu blødere og har en lækker glød, også i de lyse farver. Ok, ok, nu holder jeg.... jeg er bare totalt solgt :-)




Sjalet hænger i butikken i Netgarn.dk på Banegårdsgade 5 i Århus, hvor jeg huserer et par dage om ugen. Der kan du se og mærke - og måske også forelske dig? Garnet kan du finde her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...