søndag den 3. september 2017

Gullfoss, strikket i Navia Trio

Gullfoss er en trøje Gitte (chefen i Netgarn.dk) faldt over på Ravelry.com. Vores smag er generelt ret forskellig, men nogle gange er vi helt enige. Det var vi med denne ☺

Trøjen er strikket fra venstre mod højre i det øverste stykke med snoningerne. Derefter er der syet sammen i siderne for at danne ærmer, og samlet masker op rundt, og strikket krop på. Den er afsluttet med en I-cord i halsen, som lige gjorde det sidste.


Opskriften er originalt med ærmer, men det ønskede Gitte ikke, og det synes jeg faktisk klæder den.



Snoningerne træder rigtig flot frem, når de kommer på ginen. Det er virkelig blevet et fedt resultat, og Navia garnet overraskede mig meget positivt. Det virkede en lille smule fedtet at strikke med, men var rigtig rart at arbejde med og efter vask har det foldet sig flot ud - jeg glæder mig meget til at se Gitte i den ❤


Opskriften kan du finde her og garnet køber du her

Tak fordi du kiggede forbi!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...